Przejdź do treści
Slider_2023 1
Slider_2023 2
Przejdź do stopki

Projekty/Programy

Treść

Projekt edukacyjny „20 kroków do zimy

Projekt edukacyjny „20 kroków do zimy"

Uczniowie klasy 1a realizują projekt edukacyjny pt. „20 kroków do zimy". Składa się on z 20 wyzwań, które przybliżają ich do wyczekiwanej pory roku poprzez realizację zadań w różnych kategoriach: plastycznej, przyrodniczej i kulinarne.

#LaboratoriumPrzyszłości i CodeWeek

#LaboratoriumPrzyszłości i CodeWeek

CodeWeek to inicjatywa, która promuje naukę programowania i umiejętności cyfrowe wśród uczniów, nauczycieli i społeczności szkolnych. Biorą w niej udział państwa europejskie, które uczestniczą w przyjacielskiej rywalizacji, o organizowanie jak największej liczby wydarzeń związanych z nauką programowania.

#LaboratoriaPrzyszłości w MZS nr 5 - Druk 3D i Geniboty

#LaboratoriaPrzyszłości w MZS nr 5 - Druk 3D i Geniboty

#LaboratoriaPrzyszłości to program, który wspiera rozwój kompetencji przyszłości i nowoczesną edukację. Dzięki zakupionym sprzętom i pomocom dydaktycznym (m. in. Drukarka 3D Adventurer, roboty GeniBot) prowadzone są interaktywne lekcje, zajęcia z kodowania i programowania.

Projekt edukacyjny „20 kroków do lata

Projekt edukacyjny „20 kroków do lata"

Uczniowie integracyjnej klasy 3c w Miejskim Zespole Szkół nr 5 biorą udział w projekcie edukacyjnym „20 kroków do lata”. Składa się on z wielu plastycznych, przyrodniczych i kulturalnych zadań, które mają przybliżyć dzieci do ukochanej pory roku.

Projekt edukacyjny „20 kroków do lata

Projekt edukacyjny „20 kroków do lata"

Uczniowie klasy integracyjnej 3c realizują projekt edukacyjny pt. „20 kroków do lata". Składa się on z 20 wyzwań, które przybliżają ich do ulubionej pory roku poprzez realizację zadań w różnych kategoriach: plastycznej, przyrodniczej i kulturalnej.

Edukacyjny projekt czytelniczy „Ferie z książką”

Edukacyjny projekt czytelniczy „Ferie z książką”

W projekcie wzięli udział uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 Szkoły Podstawowej nr 5. Uczestnicy mieli za zadanie wypożyczyć z biblioteki szkolnej książki spoza kanonu lektur szkolnych i przeczytać je podczas ferii zimowych, a następnie wykonać wybraną pracę, mającą na celu przedstawienie wypożyczonej książki tak, by zachęcić innych do jej przeczytania.

Złote Szkoły NBP – debata szkolna

Złote Szkoły NBP – debata szkolna

Dnia 6 marca 2024r. odbyła się ekonomiczna debata w ramach IV edycji programu „Złote Szkoły NBP” organizowanego przez Narodowy Bank Polski. Spotkanie zostało przeprowadzone przez eksperta w dziedzinie finansów, pracownika jednego z gorlickich banków – Pana Wojciecha Bolanowskiego.

Dzień Piżamy

Dzień Piżamy

W związku z działaniami prowadzonymi w ramach projektu edukacyjnego „Każdy inny – wszyscy równi” 29 lutego społeczność szkolna wzięła udział w Dniu Piżamy.

Złote Szkoły NBP – Gra Miejska

Złote Szkoły NBP – Gra Miejska

W ramach programu „Złote Szkoły NBP”, Drużyna Ambasadorów z Miejskiego Zespołu Szkół nr 5 przeprowadziła warsztaty edukacyjne podsumowujące realizację zadań projektowych.

„Złote Szkoły NBP – polski złoty w obiegu od 100 lat”

„Złote Szkoły NBP – polski złoty w obiegu od 100 lat”

Już czwarty rok z rzędu Miejski Zespół Szkół nr 5 w Gorlicach bierze udział w ogólnopolskim programie organizowanym przez Narodowy Bank Polski pt. „Złote Szkoły NBP”. Hasłem przewodnim IV edycji programu jest „Polski złoty w obiegu od 100 lat – NBP i jego funkcja emisyjna”.

Wizyta w Ministerstwie Finansów

Wizyta w Ministerstwie Finansów

12 grudnia 2023 roku 50 uczniów – łącznie z klas: szóstych, siódmych i ósmej wraz z opiekunami brało udział w wycieczce edukacyjnej do Ministerstwa Finansów w Warszawie.

Lekcje o finansach

Lekcje o finansach

W ramach Programu „Lekcje o finansach„ pod patronatem Ministerstwa Finansów 6 grudnia 2023 roku w naszej szkole odbyło się spotkanie uczestników projektu z przedstawicielem jednego z lokalnych banków.

Zajęcia z języka migowego

Zajęcia z języka migowego

W listopadzie uczniowie klasy IIIc uczestniczyli w zajęciach z języka migowego, które prowadziła Pani psycholog mgr Anita Gajek-Tajak. W trakcie nauki zauważono istotny postęp w umiejętnościach komunikacyjnych uczniów.

559707