Przejdź do treści
Slider_2023 1
Slider_2023 2
Przejdź do stopki

„Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” - zajęcia matematyczno–przyrodnicze

„Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” - zajęcia matematyczno–przyrodnicze

Treść

Uczniowie biorący udział w projekcie „Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” podczas zajęć  matematyczno –przyrodniczych dla uczniów zdolnych pogłębili i utrwalili wiedzę na temat  wody jako dobrego rozpuszczalnika oraz rodzajów roztworów. Uczennice miały okazję przeprowadzić  osobiście  doświadczenia chemiczne  związane z rozpuszczalnością substancji w wodzie oraz  sporządzania różnego rodzaju  roztworów. Uczennice zapoznały się z podstawowym szkłem i sprzętem laboratoryjnym potrzebnym do wykonania eksperymentów. Uczennice z dużym zaangażowaniem uczestniczyły w tych zajęciach, chętnie wykonując poszczególne doświadczenia opisane w kartach pracy – dziennikach laboratoryjnych. Dziewczyny  rysowały schematy  doświadczeń, opisywały obserwacje oraz wyciągały wnioski z przeprowadzonych ćwiczeń. Zajęcia były doskonałym sposobem przyswojenia wiedzy poprzez eksperymenty.

Katarzyna Furman

628380