„Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” - zajęcia matematyczno–przyrodnicze

Treść
Uczniowie biorący udział w projekcie „Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” podczas zajęć matematyczno –przyrodniczych dla uczniów zdolnych pogłębili i utrwalili wiedzę na temat wody jako dobrego rozpuszczalnika oraz rodzajów roztworów. Uczennice miały okazję przeprowadzić osobiście doświadczenia chemiczne związane z rozpuszczalnością substancji w wodzie oraz sporządzania różnego rodzaju roztworów. Uczennice zapoznały się z podstawowym szkłem i sprzętem laboratoryjnym potrzebnym do wykonania eksperymentów. Uczennice z dużym zaangażowaniem uczestniczyły w tych zajęciach, chętnie wykonując poszczególne doświadczenia opisane w kartach pracy – dziennikach laboratoryjnych. Dziewczyny rysowały schematy doświadczeń, opisywały obserwacje oraz wyciągały wnioski z przeprowadzonych ćwiczeń. Zajęcia były doskonałym sposobem przyswojenia wiedzy poprzez eksperymenty.
Katarzyna Furman